Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Realizace primární prevence na základních školách ve vybraném středočeském mikroregionu
Homolová, Lenka ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Valešová Malecová, Barbara (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku rizikového chování a jeho prevenci na základních školách vybraného středočeského mikroregionu. V práci jsou hodnoceny a porovnávány jednotlivé programy primární prevence daných škol. V návaznosti na tyto zjištění jsou analyzovány rozhovory se školními metodiky prevence a informace jsou o ně doplněny. Cílem práce je zjistit jak jsou programy primární prevence vybraných škol realizovány a porovnat obsah programů se skutečnou realizací. Dalším cílem práce je zjistit a následně doporučit příklady dobré praxe, právě podle zkušeností těchto škol. Celá práce je rozdělena na dvě základní části, kterými jsou teoretická východiska a praktická část zahrnující výzkumné šetření. Teoretická část seznamuje se současnou terminologií v rámci této problematiky. V praktické části je popsáno výzkumné šetření, které proběhlo ve dvou etapách. Nejprve byly analyzovány programy primární prevence z obsahové stránky a tato zjištění byla následně doplněna rozhovory se školními metodiky prevence škol vybraného středočeského mikroregionu. Výstupem práce je souhrn zjištění obsahové analýzy v komparaci s rozhovory se školními metodiky prevence a souhrn doporučení formou příkladů dobré praxe, které se mohou stát inspirací všem školám.
Rizikové chování mládeže a zaměření preventivních programů na Střední škole zemědělské a potravinářské v Klatovech
SMOLÍKOVÁ, Marie
Bakalářskou práci tvoří teoretická a praktická část. Teoretická část seznamuje čtenáře s cílovou skupinou v období dospívání se svými specifiky a zvláštnostmi, včetně nejčastějších projevů rizikového chování. Jsou zde uvedeny možnosti primární prevence ve školním prostředí a přehled činností, které mají učitelé a škola v prevenci rizikového chování mládeže. Praktickou část tvoří výzkum, který byl prováděn pomocí dotazníkové metody. Cílem tohoto výzkumu bylo zjištění, zda a do jaké míry mají žáci Střední školy zemědělské a potravinářské v Klatovech osobní zkušenost s projevy rizikového chování na škole. Hlavním cílem však bylo zjištění, zda jsou žáci spokojeni s nabídkou preventivních programů, případně o jaká témata preventivních programů mají žáci největší zájem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.